środa, 16 września 2020

Pamiątkowy scrap z drugiego roku życia Anieli

Dla każdego z dzieci zrobiłam pamiątkowy album z pierwszego roku ich życia. Widzę po starszych dzieciach, że są dumne z tego, że mają tylko swój album i chętnie go oglądają. W przypadku albumu dla Anieli przeliczyłam się podczas planowania stron i okazało się, że na końcu została jedna pusta strona, na której nie bardzo wiedziałam co dać. Koncepcja była taka, że każdy miesiąc miał swoją stronę plus były strony przeznaczone na specjalne sesje. Na ostatniej była rozkładówka ze zdjęciami robionymi co miesiąc, by zobaczyć jak maluszek się zmieniał.

Na nadliczbowej stronie zdecydowałam się zrobić podobną stronę z wykorzystaniem zdjęć z drugiego roku życia Anielki. Nie były to już specjalnie przygotowywane kadry, tylko zdjęcia z życia wzięte. Starałam się, by nie powtarzały się z tymi zdjęciami, które wywoływałam już do rodzinnego albumu, ale też by przedstawiały jakieś charakterystyczne momenty typu święta, ferie u dziadków czy urodziny.

Muszę przyznać, że wypadło to bardzo fajnie i może to powtórzę to przy kolejnej córeczce czyli Eli. Elżbieta za tydzień kończy pierwszy miesiąc, więc powinnam już powoli planować jak będą wyglądały jej pamiątkowe, comiesięczne sesje.



Brak komentarzy: