czwartek, 6 sierpnia 2015

Edukacyjna książeczka sensoryczna: quiet book

Lubię wyzwania. Za jedno z takich wyzwań uznałam uszycie porządnej quiet book, w której poza pięknymi obrazkami będzie dużo odpinanych elementów, których nie mogłam użyć w poprzedniej książeczce szytej dla niemowlęcia (możecie ją zobaczyć tutaj). Ta książka jest przeznaczona dla trochę większego malucha, który poza przewracaniem stron może zając swoje paluszki rozpinając guziki, zaplatając warkocz, wiążąc sznurowadła czy też zapinając klamerki. Pod przykrywką zabawy uczy się więc przydatnych w życiu umiejętności, a poza tym może poznać cyfry, poszczególne kształty, pobawić się w zbieranie owoców czy w ubieranie miniaturowej lalki. Książeczka ma format A5 czyli jest większa niż ta, które szyłam poprzednio, dlatego większość elementów zszywałam na maszynie do szycia. Mimo to zrobienie tej quiet book kosztowało mnie mnóstwo czasu. Mam nadzieję, że teraz wrócę do zarzuconych pomysłów i będę częściej publikować coś na blogu.










Książeczkę można kupić w moim sklepie na DaWandzie.

8 komentarzy:

Unknown pisze...

Madziu, jestem pod wielkim wrażeniem! za pomysł, wykonanie.

kigabet vel Ki pisze...

fenomenalna ... moja Kaju byłaby zachwycona :)

joanna pisze...

Świetna robota, ja się zbieram, żeby wkońcu uczyć jakąś, ale jakoś mi nie wychodzi.

taja.85 pisze...

Dziękuję. Myślę, że na żywo robi jeszcze lepsze wrażenie.

taja.85 pisze...

Dużo potrzeba czasu, ale polecam. Duża satysfakcja gwarantowana :)

taja.85 pisze...

Dziękuję. Można znaleźć dużo pomysłów w necie. Myślę już o kolejnej.

Koraliki Beaty pisze...

podziwiam Twoje pomysły- super pomysł, super wykonanie-wow!

Yagoshka pisze...

Fantastyczna :)podziwiam i też mam chrapkę na taką już od dawna :)