wtorek, 5 stycznia 2016

Najpopularniejsze posty na blogu w 2015 roku

Na blogach i portalach internetowych aż roi się od podsumowań ubiegłego roku. Postanowiłam z ciekawości sprawdzić, które posty na moim blogu cieszyły się największą popularnością w 2015 roku.

5 MIEJSCE

Edukacyjna książeczka quiet book
To moja pierwsza poważna quiet book, więc tym bardziej cieszy zainteresowanie nią. Po niej powstały dwie kolejne i jak będę dysponować czasem, to pewnie skuszę się na kolejną. Jest to też najświeższy wpis, który znalazł się w zestawieniu.


4 MIEJSCE

Kurs: Jak odnowić starą ramkę
To był drugi kurs, jaki robiłam w życiu. Powstał w maju 2013 roku. Od tego czasu powstało ich jeszcze kilka, ale dawno nie zrobiłam nowego. Popularność tego posta świadczy o tym, że chyba najwyższy czas nadrobić zaległości. Dużo osób przegląda kreatywne blogi właśnie w poszukiwaniu tutoriali, zwłaszcza w przypadku rzeczy, które mają robić pierwszy raz.


3 MIEJSCE

Leniwa niedziela: Maileg
Jedna z inspiracyjnych notek z mojego ulubionego cyklu "Leniwa niedziela". Nie nadążałam z realizacją przedstawionych w nich pomysłów i zdecydowałam się przynajmniej na jakiś czas ten cykl zawiesić. Z resztą po urodzeniu córeczki miałam mniej czasu na beztroskie szusowanie po sieci w poszukiwaniu inspiracji. Teraz Pinterest znów rządzi z powodu przygotowywania wyprawki dla drugiego maluszka.


2 MIEJSCE

Wysoka pozycja tej notki w zestawieniu bardzo mnie dziwi. Notka powstała po wyjeździe na wakacje, gdy nie miałam gotowej żadnej pracy, którą mogłabym pokazać. Tymczasem, o dziwo, piękne zdjęcia z Beskidu Sądeckiego często pojawiają się w Waszych przeglądarkach.


1 MIEJSCE

Tym razem szyję królika mailega
Gdy prawie dwa lata temu zabierałam się za szycie tego królika zdziwiło mnie jak trudno jest znaleźć jakieś informacje w sieci dotyczące jego uszycia. Pełno jest tutoriali na Tildowe aniołki czy króliczki, a tymczasem rzadko ktoś decyduje się na szycie zabawek według wzorów duńskiej firmy. Są naprawdę urocze, więc nie dziwię się, że z powodu zamieszczonego przeze mnie wykroju króliczka, wpis ten zajął zaszczytne pierwsze miejsce.


Ciekawe czy coś się zmieni w zestawieniu w przyszłym roku. Przy okazji chcę Wam podziękować za wszystkie wejścia na bloga, fanpage czy komentarze. W zeszłym roku zyskałam dużo nowych czytelników, co mnie bardzo cieszy. Wpadajcie jak najczęściej.

Pozdrawiam noworocznie
Taja

Brak komentarzy: