poniedziałek, 16 lipca 2012

Nity: instrukcja obsługi

 Gdy postanowiłam ostatnio wykorzystać nity w albumie, zasiadłam z pewną konsternacją nad zestawem do nitowania. tak rzadko go nie używałam, że potrzebowałam chwili, by przypomnieć sobie zastosowanie każdego z elementów. Gdy z ciekawości chciałam zobaczyć instrukcję nitowania w internecie, nie mogłam znaleźć nic w tym stylu, stąd powstał pomysł na filmik instruktażowy.



Przy okazji przypomiania sobie jak się nituje, nasunęła mi się refleksja, że z samymi nitami rzadko spotykam się w pracach, które oglądam i sama prawie ich nie używam. Zastanawiałam się czy ich mniejsza popularność niż ćwieków i guzików bierze się z pewnej trudności w postaci konieczności posiadania odpowiedniego sprzętu do ich mocowania czy z braku pomysłu na ich zastosowanie.

Żeby zachęcić do ich używania (także samą siebie) znalazłam kilka sposobów na ich zastosowanie:

2 komentarze:

Katrina pisze...

Też mam taki zestaw i kurzy się na półce nieużywany... może po Twojej inspiracji częściej sięgnę po nity. ;)

taja.85 pisze...

Katrina, cieszę się, jeśli Cię zainspirowałam. Chcę właśnie swoje nity odgrzebać. Zwykle używam ćwieków, bo jest szybciej ;)