czwartek, 8 sierpnia 2019

Fotogra "Owoce lata"

Z dużym sentymentem wspominam swój udział w projekcie jakim jest Art Piaskownica, gdy uczestniczyłam i sama tworzyłam różne craftowe wyzwania. Był to dla mnie bardzo twórczy czas, ponieważ stale miałam motywację do tworzenia, w tym robienia rzeczy mniej dla mnie typowych. 

Z przyjemnością skorzystałam zatem z zaproszenia Handmade by Ki, by gościnnie wziąć udział w wyzwaniu organizowanym z okazji kolejnych urodzin Art Piaskownicy. Ponieważ obecnie więcej czasu poświęcam na rozwój mojego drugiego bloga Różanecznik, postanowiłam zaproponować wyzwanie fotograficzne. Ja pokazałam jedno ze zdjęć moich wypieków, jednak można podejść nie tylko kulinarnie do tematu jakim są "Owoce lata".

Swoje zgłoszenia można wysyłać do 6.09.2019.

http://art-piaskownica.blogspot.com/2019/08/goscinnie-taja-fotogra-owoce-lata.html





Brak komentarzy: