środa, 2 marca 2016

Filcowe jedzenie

Ulubioną zabawą mojej córki jest teraz gotowanie. Co chwilę pichci jakieś koktajle czy zupy. Używa do tego, co wpadnie ręce - mogą to być klocki, drewniane czy filcowe owoce oraz warzywa. Do kompletu do filcowego jedzenia, które już posiada, uszyłam jej jeszcze kilka elementów. Zdecydowałam się zrobić kawałek pizzy, kanapkę z serem, jajko sadzone oraz ser żółty. Lubię od czasu do czasu szyć coś ręcznie, bo świetnie to odstresowuje. Poza tym jest teraz to dla mnie wygodniejsze niż szycie na maszynie, bo mój kącik do szycia znajduje się w sypialni, gdzie śpi maluszek i nie chcę go budzić wieczorem.



4 komentarze:

Yagoshka pisze...

Super pomysł :)

www.mamwene.pl pisze...

Świetne! To znacznie ułatwi córci przygotowywanie pysznych posiłków ;)
Coś mi się zdaje, że wkrótce będziesz musiała więcej się odstresowywać :) Ściskam!

taja.85 pisze...

Polecam choćby na prezent. Dla małych dziewczynek to świetna sprawa, a i chłopcy lubią gotować.

taja.85 pisze...

Pewnie tak i pewnie będę mieć na to mniej czasu. Korzystam póki dzieci spokojnie śpią bo z czasem to się lubi zmieniać. Pozdrawiam