czwartek, 5 marca 2015

Wyniki zabawy candy: Wygraj lalę

Bardzo dziękuję wszystkim za udział w zabawie i za polubienie mojej strony. Mam nadzieje, że pozostaniecie tutaj na dłużej. To pierwsze Candy, które organizowałam, stąd przepraszam za pewne niedociągnięcie w postaci braku informacji, kiedy zostaną ogłoszone wyniki. Postanowiłam na losowanie dać sobie kilka dni na wypadek, gdyby maszyna losująca w postaci mojej córeczki zawiodła. Po głowie chodziły mi różne scenariusze - między innymi zjedzenie nazwisk osób biorących udział w zabawie przez Różę lub co równie prawdopodobne przez moje kociaki (5 kociąt potrafi nieźle nabroić). Na szczęście losowanie się powiodło.

Udokumentowanie momentu losowania zwycięzcy

Lalka powędruje do:


Serdecznie gratuluję! 
Proszę o przesłanie adres, na który mam wysłać wygraną na mojego maila - 
taja85@interia.pl 

No i dużo się nie pomyliłam. Róża w końcu dorwała się do losów.

Brak komentarzy: