czwartek, 16 października 2014

Gdzie mnie można znaleźć?

Poza blogiem prowadzę od niedawna swój sklep na DaWandzie. Na razie są tam produkty dla dzieci. Mam nadzieję poszerzyć asortyment. Moi ulubieńcy to świnki i wilk bardzo zły :)


Pacynki i inne moje twory znajdziecie TUTAJ

Zachęcam też do zajrzenia na mój profil na Pinterest. Pomimo tego, że ostatnio mam mniej czasu na takie pożeracze czasu, to Pinterest uwielbiam. Niezastąpione źródło inspiracji. Trochę ładnych wnętrz, pomysłów na zdjęcia, zabawki czy inne DIJ. Wczoraj przykładowo zdjęcie takiej uroczej biblioteki przypięłam. Piękny jet ten odcień niebieskiego.

http://www.pinterest.com/pin/465489311459348184/

2 komentarze:

Moniś-ka pisze...

Świnki są superowe:)A przypięte wnętrze śliczne - marzy mi się taka biblioteczka:)
Pozdrawiam ciepło.

Unknown pisze...

Super że się rozwijasz i że sprzedajesz swoje dzieła!