wtorek, 15 lipca 2014

Dlaczego bloguję?

Wyzwania dzień drugi. Wbrew pozorom temat nie jest łatwy. Dlaczego bloguję? Gdy zakładałam bloga, chciałam po prostu móc prezentować, to co robię. Podczas kilku lat blogowania wielokrotnie to pytanie u mnie powracało i pod wpływem nowych odpowiedzi, zaczynałam go zmieniać. A to myślałam o tym, by poprzez bloga włączyć się w scrapbookingową społeczność, więc brałam udział w różnych wyzwaniach i aktywnie pisałam na forach, potem myślałam o reklamie swojego rękodzieła. W ostatnim czasie bardziej zależy mi na inspirowaniu osób, które chciałaby zacząć swoją karierę z rękodziełem czy już są na tej drodze. W każdą niedzielę (nie zawsze się to udaje) wrzucam notki ze zdjęciami rzeczy, które mnie inspirują i nie ograniczam się do scrapbookingu, bo moją pasją jest też urządzanie wnętrz, szycie czy dekoracje. Staram się tworzyć od czasu do czasu tutoriale. Najlepszą rekomendacją dla mnie, że ta droga jest słuszna, było dowiedzenie się, że koleżanka, z którą kiedyś studiowałam, dotarła do mojego bloga i pod jego wpływem uszyła dla córki, której się spodziewa, przytulankę według mojego kursu. W końcu chodzi o to, zęby docierać do ludzi. Może nie udaje mi się to w stopniu, jakim bym chciała, bo liczba czytelników mojego bloga rośnie dość powoli, to jednak każda taka informacja zwrotna czy komentarz cieszy i daje siły do tego, by mimo wszystko nadal ten blog prowadzić.


6 komentarzy:

Lore Art pisze...

Inspirowanie innych to chwalebna odpowiedź :) Zgadzam się z Tobą w 100%, kiedy ktoś zainspirowany naszą pracą podejmuje się trudu doskonalenia siebie samego- bezcenne :) Właśnie dzięki takim blogerkom, które inspirują się i chcą być inspiracją, rozpoczęłam moją dwuletnią już przygodę z rękodziełem :)

Unknown pisze...

Ja sama czerpię inspirację z wielu blogów i podwójnie cieszy jeśli kogoś zainspirują moje prace. Wiem o czym piszesz!

Anonimowy pisze...

ależ to świetny powód i wystarczający... pooglądam Twoje twory:)

pozdrawiam ciepło
:)

Ilona Popławska pisze...

muszę koniecznie zapoznać się bliżej z twoim blogiem!

Diana Art pisze...

inspirowanie innych to coś bezcennego

taja.85 pisze...

Jeśli mój post zainspirował Was do zajrzenia do bloga, bardzo mnie to cieszy. Inspirujmy się wzajemnie :)