niedziela, 20 października 2013

Leniwa niedziela: Scrap ba białym tle

Wczoraj przyjechałam do mojego rodzinnego domu z zamiarem zostania tutaj na tydzień. Odkąd zaczęłam pracować trudno było wygospodarować tyle wolnego czasu, by przyjechać na dłużej niż trzy dni. Kolejny dowód na to, że życie się zmienia, Gdzie te czasy, gdy trzymiesięczne wakacje spędzało się głównie w domu... Nie mogłam się wówczas nacieszyć jazdą na rowerze czy siedzeniem w ogrodzie. Zapowiada się ładna pogoda, więc może uda się trochę wrócić do tego wakacyjnego klimatu. 
A propos rzeczy, których dawno nie robiłam nasuwa mi się myśl o LO. W mieszkaniu nie mam na tyle miejsca, by przywieź swoje wszytskie albumy 30x30, stąd takie prace robią coraz rzadziej. Może teraz będzie okazja. Zatem by się trochę zainspirować do pracy wrzucam trochę pomysłów na scrapy robione na białym tle. Dlaczego na białym? Tyle swoich scrapowych narzędzi i materiałów stąd wywiozłam, że tego typu praca może być całkiem niezłym rozwiązaniem w tym przypadku.



 



Zamieściłam linki do zdjęć. Może odkryjecie dzięki temu też jakiegoś bloggera, którego jeszcze nie znacie.

Brak komentarzy: