niedziela, 9 czerwca 2013

Leniwa niedziela: dzięcięce fotografie

Z powodu Waszego miłego przyjęcia ostatniego niedzielnego postu fotograficznego, dziś zdecydowałam się znów pokusić się na inspiracyjno-zdjęciowego posta. Inspiracją dla mnie jest fakt, że trzy dni temu przyszedł na świat mój siostrzeniec Michaś. Kazał trochę na siebie czekać, a radość tym większa, że to pierwszy wnuk dla moich rodziców. 
Małe dzieci same w sobie są już śliczne i urocze, natomiast ładne zdjęcia potrafią to jeszcze uwypuklić. Patrząc wstecz w przypadku zdjęć z mojego dzieciństwa niektóre pozostawiają sobie wiele do życzenia. Jak na przykład w przypadku czwórki małych dziewczynek (mam trzy siostry) sprawić, by żadna na zdjęciu nie płakała? Z tym większym podziwem oglądam śliczne fotografie dziecięce znalezione na Pinterest.

Co znamienne na większości fotografii modele śpią :)

 

Te opaski na włosy (główkę ?) są urocze





I to co zawsze mnie najbardziej rozczula w takim małym człowieczku

Brak komentarzy: