piątek, 29 marca 2013

Wielkanocnie: ozdoby

Żeby nie było, że wrzucam inspiracje, z których sama nie korzystam, zdecydowałam się w tym roku na ozdabianie styropianowych jajek. Okazało się, że nie jest je tak łatwo zdobyć. Po wizycie w kilku plastycznych sklepach w Krakowie zdobyłam jajka z masy papierowej, jajka ze styropianu i jajka drewniane. Ponieważ nie udało się jaj zaszpachlować (widocznie nie domknęłam opakowania z masą szpachlową, która została po wykończeniu mieszkania), postanowiłam pozostawić ich nierówną strukturę. Gdy serwetka w dużej mierze pokrywa jajko, nierówności zostają trochę lepiej zatuszowane.

A oto efekty mojej pracy:

 
 
 

 A tak wygląda dekoracja w moim domu:




Radosnych Świąt Wielkanocnych!

3 komentarze:

Joanna pisze...

Z takimi jajami to już jesteś gotowa na święta :) Zdrowych i wesołych życzę :)

aulik pisze...

Bardzo ładne, cudnie świąteczne :)

Wesołych Świąt!

taja.85 pisze...

Dziękuję za odwiedziny i życzenia :)