czwartek, 12 lipca 2012

Plany scrapowe

Postanowiłam wziąć udział w wyzwaniu organizowanym przez Ulę o odświeżaniu swojego bloga z jej bloga Kreatywny marketing. Stwierdziłam, że przyda się pewna mobilizacja, by w codziennym zabieganiu nie zapomnieć o swoim blogu. Wiem, że w ostatnim czasie nie odwiedzam go zbyt często. W głowie mam mnóstwo pomysłów, jednak są to głównie albumy i ich realizacja trochę trwa. Podziwiam osoby, które codziennie mają gotową jakąś pracę i dzielą się z nią na blogu. Może mnie też się kiedyś coś takiego uda (może chociaż przez 7 dni jak w wyzwaniu Uli).

Na razie mogę zdradzić, że pracuję nad kilkoma albumami ślubnymi. W planie mam też kartkę imieninową i ślubną.Inspiracją przy tworzeniu albumów są dla mnie ostatnio prace Patmiaou:


 

A Wy na czym teraz pracujecie?

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Świetny pomysł, zmiany zawsze wydają się być lepsze.
Nad czym pracuję? Nad pewnym strzalkowcem ;)

taja.85 pisze...

Prolka, wygląda na to, że musimy się umówić na jakieś wspólne scrapowanie.