sobota, 18 kwietnia 2020

Maseczki ochronne

Teraz temat maseczek jest jak najbardziej na czasie. Od czwartku obowiązkowe jest ich noszenie w miejscu publicznym. Wprawdzie od miesiąca tylko parę razy byłam poza swoim osiedlem, to przygotowałam maseczki dla siebie jak i swoich starszych dzieci. Najmłodsza Anielka ma dwa latka i jeszcze ten obowiązek jej nie obejmuje.
Ponieważ nie wiedziałam jaki rozmiar powinna mieć maseczka dla dzieci, skorzystałam z wykrojów znalezionych w internecie na blogu Robótki Stefci. Akurat była tam opcja dla 4 latka i 6 latka czyli idealnie wpasowały się te wykroje w moje potrzeby. Wykrój na maseczkę dla osoby dorosłej pochodzi ze strony Złoty Naparstek.
Użyłam resztek materiałów znalezionych w domu. Jedna warstwa to kawałki tkaniny pościelowej, a moja maseczka jest zrobiona z mojej starej koszuli. Drugą warstwę stanowi koszulka bawełniana. Nie bawiłam się w żadne kieszonki, ponieważ nastawiłam się na to, że maseczka będzie raczej na krótkie wyjścia np. do sklepu i potem zostanie po prostu wyprana i wyprasowana.






Brak komentarzy: