poniedziałek, 4 czerwca 2018

Obrazek chmurki do pokoju dziecka

Wybierając kolorystykę pokoju moich dzieci postawiłam na czarno-białe dodatki. Będą pasować, nawet jeśli zmieni się kolor ścian czy pościeli.Poza tym dziecięce zabawki obfitują w taką ilość kolorów, że naprawdę to nie sprawia, że pokój jest smutny (zwłaszcza gdy ściany są pomalowane na dość intensywny żółty kolor). Do tej pory drukowałam obrazki, ale po tym gdy jeden z nich uległ zniszczeniu w zetknięciu z dziecięcymi paluszkami, pomyślałam o jakimś trwalszym rozwiązaniu. Mojemu mężowi zostało jeszcze sporo płócien, bo kiedyś sporo malował. Wybrałam takie w formacie A4 i  ozdobiłam go chmurką. Najpierw wycięłam chmurkę i kropelki ze zwykłej kartki, przykleiłam je taśmą i zrobiłam czarne tło. Potem poprawiłam chmurkę i kropelki białą farbą.                                                                                       



Brak komentarzy: