środa, 17 stycznia 2018

DIJ: Autka z rolek po papierze toaletowym

W tym roku mam w planach kilka fajnych projektów scrapowych, jednak jeszcze jest za wcześnie na ich realizację. Ponieważ jednak już mnie ręce zaczynały świerzbieć, dla odprężenia postanowiłam wieczorem przygotować kilka zabaw dla dzieci. Jedną z nich były samochodziki z rolek po papierze toaletowym. Uwielbiam takie recyklingowe projekty. Ostatnio znów zbieram rolki, ponieważ moja prawie czteroletnia córka ma ostatnio bardzo kreatywny okres. Uwielbia rysować i dziś namiętnie rysowała laurki na Dzień Babci i Dziadka. Natomiast o godzinie 20:00 zażądała kleju, nożyczek, kartek i bibuły, by robić drzewa. Chyba ma to ma matce...




Koła przykleiłam, ale dodatkowo wzmocniłam je spinaczami, by przetrwały dłużej niż 5 minut zabawy mojego syna ;)

1 komentarz:

Renik pisze...

Moje dziecię też mi podkrada różności, co mnie bardzo cieszy. Niech się rozwijają dziewczynki. :) Autka bardzo fajne, a jak się zniszczą, można bardzo szybko zrobić nowe. Takie zabawki podobają się dzieciom, niewiele im trzeba do szczęścia.