sobota, 17 czerwca 2017

Recykling: sukienka dziewczęca

W nagłym przedwyjazdowym natchnieniu postanowiłam uszyć dla córki sukienkę. Przejrzałam swoje materiały, moje dawne koszulki i inspiracje na Pinterest. Zwykle największy problem stanowi ładne wykończenie góry sukienki, stąd spodobał mi się pomysł przycięcia dziecięcej koszulki czy topu i doszycie do tego dołu sukienki w innym kolorze. To świetny pomysł. Dzięki temu można naprawdę szybko uszyć coś fajnego i odświeżyć dziecięcą garderobę. Pomysł na pewno jeszcze wykorzystam, a tymczasem przy szukaniu odpowiedniej koszulki znalazłam sukienkę z podniszczoną aplikacją. Odcięłam nożyczkami środek sukienki i wszyłam w jej miejsce kawałek mojej starej koszulki. Teraz sukienka jest nawet ciekawsza i zrobiłam ją też trochę dłuższą.
Po powrocie z urlopu może jeszcze poeksperymentuję i wypróbuję jeszcze ten pierwszy pomysł.



1 komentarz:

Renik pisze...

Bardzo ładna sukienka.