sobota, 25 czerwca 2016

Zapowiedź nowej quiet book

Dostałam ostatnio kilka zapytań o quiet book i postanowiłam uszyć kolejną. Uwielbiam oglądać pomysły na te materiałowe książeczki. Są naprawdę fantastyczne. Uczą dzieci nowych umiejętności i są przede wszystkim ładne. Dobrze jest, gdy dziecko ma okazję od małego obcować nie tylko z plastikowym badziewiem, ale też z ręcznie robionymi zabawkami czy oryginalnie ilustrowanymi książkami dla dzieci. 
Nowa quiet book jest tym razem kwadratowa. I wraca w niej dziewczynka, którą można samodzielnie ubierać w różne stroje. Więcej nie zdradzam. Musicie się uzbroić w cierpliwość. W ten weekend mam nadzieję, że uda się znów zasiąść do maszyny do szycia.



Ta strona jest moja inspiracją w kropkowym wyzwaniu Art Piaskownicy

http://art-piaskownica.blogspot.com/2016/06/kolory-czerwca-kropki.html

2 komentarze:

Renik pisze...

Ciekawa jestem Twojej książeczki. :) Czekam na więcej odsłon.

taja.85 pisze...

Zatem zapraszam wkrótce :)