wtorek, 5 kwietnia 2016

7 urodziny Art Piaskownicy - wyniki

Witam,
bardzo dziękuję Wam za liczny udział w naszej urodzinowej zabawie Blog Hop i wszystkie przemiłe komentarze, które zostawiliście na moim blogu.
Pewnie zastanawiacie się teraz, kto zgarnie zrobioną przeze mnie tacę, idealną do podania śniadania do łóżka. Szczęśliwym posiadaczem tacy (tacy, niestety śniadanie musi załatwić sobie we własnym zakresie ;) zostanie

Agnieszka z Atelier Inspiracji

Serdecznie gratuluję. Proszę o adres do wysyłki na mojego maila taja85@interia.pl

Zapraszam oczywiście na blogi pozostałych dziewcząt i na bloga Art Piaskownicy, żeby się dowiedzieć do kogo powędrują pozostałe nagrody. Mam nadzieję, że będziecie się nadal bawić z nami, uczestnicząc w naszych wyzwaniach.

Przypominam też, że zbieramy 1000 laików na Facebooku


Pozdrawiam
Taja

8 komentarzy:

barbaratoja pisze...

Gratuluję Agnieszce szczęścia.
Zabawa była świetna, lubię takie w których poznaję nowe blogi.

Atelier Inspiracji pisze...

o matko wygrałam nie wierze :) dziękuje, nie spodziewałam się przyznam szczerze, że potraktowałam to jako świetną zabawę dzięki której będę mogła poznać wasze blogi bliżej :) nie sądziłam, że coś wygram tym bardziej jest mi niezmiernie miło :)

Orin pisze...

Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni :)

Kamila pisze...

Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

taja.85 pisze...

Gratuluję wygranej. Dzięki za wizytę. Na blogu. Mam nadzieję że taca się przyda. Powodzenia w kolejnych zabawach. Pozdrawiam

taja.85 pisze...

Dziękuję za odwiedziny. Też lubię poznawać inspirujące miejsca.

taja.85 pisze...

Ja tez dziękuję za udział w zabawie.

taja.85 pisze...

Dziękuję za zabawę i życzę powodzenia w dalszych zabawach.