wtorek, 8 grudnia 2015

Kartki świąteczne - część 1

W tym roku jak na siebie zrobiłam wyjątkowo dużo kartek świątecznych. Kilka powstało dla znajomych, jedna powędruje na świąteczną wymianę w Art Piaskownicy, a kilka zrobiłam na specjalne zamówienie mojego męża na potrzeby naszej hodowli maine coonów. Mogłam sobie zatem pozwolić na sporą różnorodność. Obok kartki w stylu vintage, są kartki z raczej mało świątecznym motywem kota. Na razie pokazuje część z nich, bo czekam aż pozostałe trafią do adresatów.

Kartka z guzikową choinką


Kartki z kotem


 

Kartka na wzywanie Art Piaskownicy

http://art-piaskownica.blogspot.com/2015/12/edycja-specjalna-kartka-swiateczna.html








2 komentarze:

Kurdupel pisze...

Widzę że już jesteś gotowa na święta :D Kartki wyszły Ci super!

taja.85 pisze...

Dziękuję za miłe słowa. Zwykle zaczynam prace 2 tygodnie przed świętami a tym razem już na początku grudnia skończyłam kartki.