wtorek, 3 listopada 2015

Wędka z ptaszkiem dla moich kotek

Nie wiem jak montują te pióra w wędkach dla kotów, ale nasza Coco potrafi sobie z nimi poradzić w ciągu jednego dnia. Zebrałam te walające się po mieszkaniu piórka i postanowiłam w wolnej chwili sama zrobić naszym kotkom jakąś zabawkę. Motywacją było dla mnie nowe wyzwanie Art Piaskownicy czyli właśnie "Dla zwierzaka". Ze skrawków materiałów uszyłam ptaszka, do którego ogona wszyłam kilka uzbieranych piórek. Wybór okazał się trafny, bo obie kotki chętnie się bawiły nową zabawką. 

 

Pełnia kociego szczęścia czyli Arabela w akcji


A tutaj możecie znaleźć szczegóły zabawy:

http://art-piaskownica.blogspot.com/2015/11/przyda-sie-cos-dla-zwierzaka.html






1 komentarz:

kigabet vel Ki pisze...

łaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ale masz cudnego kociaka :)