wtorek, 28 lipca 2015

Chwalę się

Jest sporo inspiracyjnych craftowych blogów, ale jest jeden do którego mam szczególny sentyment. Chodzi mianowicie o Art Piaskownicę, której poczynaniom przyglądałam się od początku i nie rzadko kusiłam się na wzięcie udziału w którymś z licznych wyzwań. Nie ukrywam więc, że szczególnym wyróżnieniem dla mnie jest dołączenie na najbliższe pół roku do piaskownicowej załogi. Będę teraz razem z innymi zdolnymi dziewczynami inspirować innych. Już się nie mogę doczekać. Mam nadzieję, że to będzie fajna przygoda.

Zobaczcie, kto jeszcze dołączył do załogi - TUTAJ

Zachęcam też do brania udziału w piaskownicowych wyzwaniach.


2 komentarze:

Koraliki Beaty pisze...

super gratuluję !!! to wielki zaszczyt

taja.85 pisze...

Dziękuję. Mam nadzieje że podołam wyzwaniu.