piątek, 7 listopada 2014

Liebster Blog Award

    W ostatnim czasie zostałam mile zaskoczona przez Daniszkę, która zaprosiła mnie do udziału w zabawie Liebster Blog Award. Muszę przyznać, że jeszcze tej zabawy nie znałam, stąd kopiuję zasady zabawy.

     
    Liebster Blog Award to ciekawy pomysł na pomoc w wypromowaniu i rozpowszechnieniu mniej znanych blogów. Ponadto jest to bardzo miłe wyróżnienie - ponoć przyznaje się je ciekawym i dobrze sobie radzącym blogom :) Taki nominowany zakątek zobowiązuje się do udzielenia odpowiedzi na 11 pytań przygotowanych przez osobę nominującą oraz do przekazania pałeczki jedenastu innym Autorom. Zatem do dzieła! 

    Moje odpowiedzi na pytania Daniszki:
    1. Gdybyś mogła zmienić w swoim życiu jedną rzecz - co by to było? Mogłabym wymienić i dużo rzeczy, jak i nie wymienić ani jednej. Zależy od nastroju czy punktu widzenia. Jeśli ma być to jedna rzecz, to żałuję, że byłam taka nieśmiała w czasach liceum. Szkoda zmarnowanych szans i znajomości.
    2. Po kim odziedziczyłaś więcej cech - Mamie/Tacie/Listonoszu? Wygląd i pracowitość po tacie, a zamiłowanie do czytania książek po mamie.
    3. W którą ze znanych postaci bajkowych lub filmowych chciałabyś się wcielić? W Alicję w Krainie Czarów. Zaczęłam ostatnio czytać córce i zachwyciłam na nowo.
    4. Ulubiony cytat to...? Trudny wybór. Niech będzie Jorge Luis Borges "Mówić to popadać w tautologie."
    5. Jakiej książki nie znosisz? Mam taki zwyczaj, że muszę doczytać książkę do końca, choćby mi się mniej podobała. Na szczęście rzadko mi się zdarza trafić na coś, co naprawdę mi się nie podoba. Z ostatnich pozycji to miałam ochotę odłożyć na półkę "Bajki" Oskara Wilde'a. Zbyt depresyjnie na mnie działały.
    6. Jak nazwałabyś przygarniętą muszkę owocówkę? Moja miała na imię Amelia :) Szachrajka :) Efekt lektury "Pchły Szachrajki" Brzechwy. Świetnie się bawiłam, czytając. Polecam nie tylko dla najmniejszych dzieci.
    7. Co najlepiej wychodzi Ci w kuchni? Pizza, najchętniej z suszonymi pomidorami lub grzybami. W ogóle bardzo lubię gotować, a ostatnio też piec. Piekę ciasta z dyni i domowe bułeczki.
    8. Najdziwniejszy zwyczaj/upodobanie to...? Oj, rytuałów mam sporo. To co ostatnio zdziwiło moją mamę: najpierw muszę umyć twarz, zęby, a dopiero potem biorę prysznic czy kąpiel. Inaczej nie lubię i tyle.
    9. Co najbardziej w sobie cenisz? Zorganizowanie. Bardzo przydatna cecha, zwłaszcza gdy ma się dzieci.
    10. Co wybrałabyś na swój ostatni posiłek? Brownies czekoladowe. W końcu skoro to ostatni posiłek, to nie ma co sobie żałować.
    11. Jaki plakat wisiał (lub wisi) w pokoju z Twojego dzieciństwa? Nie wisiał żaden, ale gdyby wisiał to byłoby to pewnie Backstreet Boys. Tak jak u większości dziewczyn w tym czasie :)|
    Do zabawy nominuję (na niektóre blogi dopiero coniedawno trafiłam, mam nadzieję, że będę częstszym gościem):
    1. Zakątek Pieguski
    2. Iza08
    3. Handmade Nocą
    4. Fiołeczek
    5. Kreatywny Zakątek
    6. Idaliwce
    7. Moja Pasja
    8. Katasiaczek
    9. Katrina
    10. Hobby Kasi
    11. Cwasia


    Zapraszam do udzielenia odpowiedzi na następujące pytania:
    1. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?
    2. Jaki jest Twój sposób na idealny wieczór?
    3. Jakie miejsce na Ziemi chcesz najbardziej odwiedzić?
    4. Wolisz psy czy koty?
    5. Jaką cechę najbardziej cenisz u innych?
    6. Do czego masz największy talent?
    7. Co Cię motywuje do pisania swojego bloga? 
    8. Twoja ulubiona technika craftowa to ...
    9. Najbardziej inspirująca osoba/bloger dla Ciebie to ...
    10. Jakiej muzyki lubisz słuchać?
    11. Najlepsze wspomnienie z Twojego dzieciństwa to...

    Życzę miłej zabawy.

      Brak komentarzy: