piątek, 7 marca 2014

Wyprawka dla niemowlaka: Organizer z kieszeniami na drobiazgi

Do wyposażenia łóżeczka dorobiłam podręczny organizer, który można powiesić na jego szczebelkach. Wykorzystałam te same materiały, które występują na pościeli czy patchworkach. W organizerze są cztery kieszenie, gdzie można wrzucić jakieś drobiazgi, które chcę mieć pod ręku typu zabawkę, gryzak czy pieluszkę, którą mam za chwilę użyć. Muszę wypróbować dopiero czy organizer sprawdzi się w przypadku kołyski. W razie czego zapinane na guziki taśmy umożliwiają zawieszenie go na zwykłym wieszaku na ubraniu. Taki patent podpatrzyłam na jednej z duńskich stron. Muszę przyznać, że nawet z pomocą translatora nie udało mi się instrukcji zrobienia tych kieszeni zrozumieć, więc musiałam się zdać na własną intuicję i krawieckie doświadczenie przy szyciu swojego organizera. Jest także możliwość odpięcia dolnych kieszeni.


2 komentarze:

Klimju pisze...

Uważam, że to super pomysł taki organizer. Moi chłopcy są już zdecydowanie za duzi na ten pomysł, ale i tak bardzo mi się podoba. Dokładając do tego Twoje wykonanie - rewelacja :-)

taja.85 pisze...

Klimju, widziałam fajne pomysły na organizery, które można przywiesić na biurko, więc jak najbardziej również dla starszych dzieci można coś ciekawego wymyślić.