wtorek, 25 marca 2014

DIJ Wyprawka dla niemowala: Śliniak z kieszonką

Kolejny element wyprawki, który można łatwo zrobić samemu. Z materiałów, które mi zostały postanowiłam uszyć kolorowe śliniaki. Na pierwszy rzut poszedł niebieski materiał w białe kropki. Śliniaczek ozdobiłam bardzo prosto - żółtym guzikiem.  Wzorując się na śliniakach, z których korzysta moja siostra i bardzo je sobie chwali, doszyłam kieszonkę na okruszki. Śliniak jest uszyty z trzech warstw, w środku jest nieprzemakalna ceratka (wykorzystałam podkład na materac dla dzieci, zobaczymy jak się sprawdzi), a tylną warstwę stanowi polar. Śliniaczek jest zapinany na rzepy, a całość obszyłam lamówką.

Wzór, według którego wykroiłam śliniak, możecie znaleźć tutaj
Ten tutorial może was też zainspiruje, by do szycia śliniaka wykorzystać stare koszule czy T-shirty


Brak komentarzy: