piątek, 7 lutego 2014

Świetny sposób na wykorzystanie skrawków materiałów: Słoneczko dla niemowlęcia

Artysta Joel Henriques,  może być inspiracją nie tylko dla ojców, ale i dla matek, jeśli chodzi o zabawy z dziećmi. Zachwycają mnie jego pomysły na wycinanki czy rzeczy, które można dla dziecka uszyć, jakie można znaleźć na jego stronie Made By Joel. To z tej strony zaczerpnęłam pomysł na kolejną zabawkę dla niemowlaka. Myślę, że będzie to jedna z pierwszych zabawek mojej córeczki. Sporo tu kontrastowych kolorów, jest bardzo lekkie, a kolorowe kawałki materiału aż zachęcają do gryzienia. Mnie spodobało się też to słoneczko, bo pozwoliło mi wykorzystać skrawki materiału pozostałe z robienia innych zabawek, stąd ramiona słoneczka są różnej długości.



1 komentarz:

Klimju pisze...

Bardzo ładne, aż żałuję że moi chlopcy są już za duzi na takie zabawki. Śliczne :-)