środa, 1 stycznia 2014

Podsumowanie 2013 roku

Na wielu blogach pojawiły się teraz podsumowania minionego już roku. Mnie też skłoniło to do krótkiej refleksji nad tym co się w ostatnim roku działo. A działo się nie mało. Z osobistych wydarzeń najważniejsze to przeprowadzka do własnego mieszkania oraz zajście w ciążę. Te dwa wydarzenia w dużej mierze wpłynęły na moje craftowe prace. Zainteresowałam się tematem urządzania mieszkania, a trochę później ręcznie robionych zabawek. Pod koniec roku miałam więcej czasu na rozwijanie swoich pasji, co zaowocowało realizacją wielu odkładanych od dawna pomysłów. Jestem naprawdę zadowolona z tego, co już udało mi się uszyć czy zrobić, a głowę wciąż mam pełną pomysłów. Mam nadzieję, że najważniejsze wydarzenie, które mnie czeka w 2014 roku, czyli pojawienie się na świecie naszej córki nie odbija się negatywnie na ich realizacji. Na razie staram się wykorzystać maksymalnie czas, który mi pozostał do porodu. Tymczasem wracam do podsumowania tego roku.

Najważniejsze rzeczy związane z blogiem i craftowaniem w 2013 roku

1.  Nareszcie udało mi się częściej zamieszczać notki na blogu.
2. Zaczęłam w miarę regularny cykl "Leniwa niedziela", który uwielbiam pisać w niedzielne poranki. Na mnie samą wpływa bardzo motywująco.
3. Założyłam drugiego bloga o tematyce ślubnej i dekoracyjnej - Albumy, zaproszenia i nie tylko
4. Nauczyłam się szyć na maszynie i coraz bardziej mi się to podoba.
5. Zaczęłam decoupagować inne przedmioty niż ramki takie jak ozdoby świąteczne czy wieszaki na ubrania.
6. Zrobiłam w ostatnim czasie kilka kursów DIJ.
7. Na nowo odkryłam filc. Bardzo podoba mi się robienie filcowych pacynek. A mam też kolejne pomysły na jego wykorzystanie.
8. Udało mi się zrealizować kilka pomysłów na uprzytulnienie naszego mieszkania czy ogródka takie jak uszycie poszewek na poduszki czy materiałowych ozdób, pomalowanie doniczek, itp.
9. Zrobiłam już sporo rzeczy dla mojej córeczki, głównie zabawek. Mam w planach szycie pościeli, a może i na jakieś ubrania się w końcu odważę.
10. Odkryłam Pinterest i się w nim zakochałam. To niewyczerpane źródło inspiracji dla mnie.

I zdjęciowe podsumowanie:


Życzę Wam przy okazji, by nie zabrakło wam odwagi i zapału do realizacji waszych pasji 
oraz spełniania Waszych marzeń (nie tylko craftowych) w zaczynającym się 2014 roku.

Brak komentarzy: