niedziela, 27 października 2013

DIJ: Dekoracje na Halloween

Miałam nie pisać o Halloween, ponieważ go nie obchodzę. Zainspirowała mnie jednak notka na jednej z moich ulubionych stron o wnętrzach Ładne rzeczy o dekoracjach halloweenowych w tonacji czarno-białej. I tak sobie pomyślałam, że może rzeczywiście dekoracje robione z okazji tego dnia nie muszą być wcale tak kiczowate. Można też w nich się obyć bez pomarańczowych dyń (może lepiej zrobić z niej dyniowe muffinki na taki dzień). Przejrzałam kilka blogów o DIJ i się nie zawiodłam. Jeśli macie ochotę w nadchodzącym tygodniu pokusić się o zrobienie jakiś dekoracji halloweenowych, znalazłam dla was kilka pomysłów. Niektóre z nich są bardziej uniwersalne i można je też wykorzystać na inne okazje, no a przede wszystkim uniwersalny jest sposób np. ozdabiania obrusu czy szklanek.

Klikając na obrazki przekierujecie się na linki do tutoriali (niestety wszystkie są po angielsku, w końcu Halloween obchodzony jest głównie w krajach angielskojęzycznych).

 







Najbardziej rozbawił mnie pomysł myszek naklejanych nad schodami. Mieszkam w bloku, stąd niestety nie mogę sprawdzić jak na taką dekorację zareagował by mój kociak, który wczoraj z nami zamieszkał.

Brak komentarzy: