niedziela, 20 maja 2012

Ślubne inspiracje

Myślę, że należą się Wam wyjaśnienia, dlaczego w ostatnim czasie tak rzadko wrzucam coś na bloga. Mój wolny czas poświęcam na ślubne przygotowania. Do ślubu zostało już tylko trzy tygodnie, stąd robi się trochę nerwowo i w wolnych chwilach kończę dekoracje czy wymyślam upominki dla gości. Jak przystało na scraperkę za punkt honoru przyjęłam, że sama zrobię zaproszenia, etykietki na alkohol czy inne drobiazgi. Daje to dużo satysfakcji, jednak zajmuje sporo czasu (zwłaszcza gdy trzeba jeszcze zaplanować spotkania ze znajomymi czy załatwianie formalności).

Przeglądając strony o tematyce ślubnej pomyślałam, że tak naprawdę sporo tych drobiazgów przedstawianych z myślą o tej okazji, spokojnie można wykorzystać na co dzień czy z powodu innej uroczystości typu urodziny czy romantyczna kolacja. Stąd przedstawiam kilka takich pomysłów do wykorzystania. Mam nadzieję, że taki cykl Do It Yourself uda mi się kontynuować. Jeśli Was zainspiruję, piszcie.

Ozdobne girlandy papierowe lub materiałowe



może to być też dekoracja tortu



Świeczniki robione z  prostych materiałów, a dające świetne efekty



Papierowe kwiaty




Papierowe wiatraczki


Brak komentarzy: