wtorek, 14 lutego 2012

Kocham, więc ... zielono mi

"Zielono mi i spokojnie,
zielono mi,
bo dłonie masz jak konwalie.
Noc pachnie nam
jak ten młody las,
popielatej pełen mgły,
a w ciszy leśnej
tylko ja i ty..."

/tekst: Agnieszka Osiecka/

Chciałam zrobić Walentynkę w jakiś nietypowych kolorach (ile razy słyszałam tekst od mojego ukochanego, że czerwony to jakiś taki niemęski kolor, z czym nie do końca się zgadzam, ale cóż...). Postawiłam na zielony. Chociaż za oknami biało, to miłość i zakochanie kojarzy się z wiosną. A stąd już blisko miałam do skojarzenia z tekstem Agnieszki Osieckiej. Lubię tą piosenkę.

Kartka powstała według mapki z ArtPiaskownicy, niestety spóźniłam się z jej dokończeniem na wyzwanie mapkowe. Ostatecznie karta powędrowała na walentynkowe wyzwanie w Srap Market.

1 komentarz:

Anna Sokołowska pisze...

słodziakowa karteczka!