sobota, 30 lipca 2011

Filmowy album

Po powrocie z urlopu mogę wreszcie zamieścić zdjęcia albumu, który zrobiłam jeszcze przed wyjazdem. Moja siostra co roku jeździ na festiwal filmowy Era Nowe Horyzonty. Każdy wyjazd to osobny album w formacie 15x15cm. W tym roku postanowiłam zrobić jej niespodziankę i przygotować jej taki album jeszcze przed festiwalem. Strony zatytułowałam jak filmy Munka, które będą wyświetlane na festiwalu. Na innej z kolei stronie zamieściłam nazwiska reżyserów, których retrospektywy się odbędą. Trochę mi żal, że ja mogłam być tylko na początku festiwalu, bo później wyruszyłam w inną wyprawę - ale to już pewnie temat na kolejny album.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Ten albumik to chyba najmilsza rzecz, jaką dostałam:) Już niedługo zapełni się zdjęciami, teraz jeszcze czekam na Twoje.
BTW, to już nie Era;)