poniedziałek, 22 marca 2010

Kolorowe ramki

Znów bawię się w decoupage. Tym razem powstały dwie ramki do kompletu - szara i pomarańczowa. Ta ostatnia jest moją pierwszą próbą craclowania. Nie udało mi się jeszcze osiągnąć zamierzonego efektu, ale cóż to ćwiczenie czyni mistrza.

P.S. Chciałam się pochwalić wygraną w Candy na Art Piaskownicy. Widząc tyle komentarzy nawet się nie spodziewałam, że może mi się udać zostać wylosowanym. Tym razem los się do mnie uśmiechnął i powędruje do mnie przepiśnik i broszka :)

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Aaa, gratulacje! A to chyba craclowanie chyba tak źle nie wypadło. Blox ostatnio odmawia posłuszeństwa i nie mogę tam wrzucić swoich zdjęć:(

Wojtek pisze...

ciekawy jestem kiedy pojawi się pierwszy embossing :-)

taja.85 pisze...

www też jestem tego ciekawa :)