wtorek, 17 listopada 2009

Pierwszy "grubas"

Poważne wyzwanie: urodzinowy album dla mojego chłopaka. Pierwszy męski album w mojej twórczości. Nie zdecydowałam się na dominujący kolor, bo zdjęcia pochodziły z różnych wypraw. Elementy łączące to kolor czarny, kropeczki, wstążeczki i napisy. W rezultacie powstał całkiem porządny album. Mój pierwszy grubasek.


Materiały: papiery "Oblicza barw" ILS, papiery MME Wild Asparagus, guziki ILS, ćwieki Making Memories Pebbles Black&White, wstążki w kropki, granatowy filc, filcowe literki, napisy i rysunki drukowane na folii oraz papierze.

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ach, szkoda, że go nie zobaczę na żywo!

zegarekk pisze...

wiatm , ja z pytaniem .. czy robisz takie albumy na zamowienie ?

taja.85 pisze...

Wiktorio, na razie nie robiłam albumów na zamówienie, ale zawsze może być ten pierwszy raz :)

Podam ci mojego maila, żebyś mi napisała o czym myślałaś:
taja85@interia.pl

Cemelia pisze...

Witam,
robisz piekne rzeczy moze chcialabys je wystawic w naszej galerii
www.vingue.com
[jak jestes zainteresowana wypelnij formularz -wspolpraca-]
pozdrawiam
Kamila
Vingue

Dorota pisze...

No nareszcie mogę dodać komentarz, bo oglądając wcześniej Twój nowy blog miałam z tym problem... :(
Album rewelacja!!! Bardzo mi się podoba!
Pozdrawiam cieplutko!