wtorek, 14 marca 2017

Project Life 12 miesięcy

Zapomniałam zrobić zdjęć kolejnych pacynek, stąd wrzucam kolejny raz stronę mojego projektu Project Life. To ostatnia strona, którą mam zrobioną, ale okazuje się, że nie ostatnia w albumie, bo okazało się, że liczba stron jest nieparzysta, więc będę musiała jeszcze jedną stronę stworzyć. Ta strona jest pomyślana jako podsumowanie całego roku życia synka. Co miesiąc 7 (a czasem 8 lub 9) dnia miesiąca robiłam synkowi kilka pamiątkowych zdjęć. Zdecydowałam się robić zdjęcia na tym samym tle (kocyk), ale nie przewidziałam tego, że synek będzie przecież coraz większy i na ostatnich zdjęciach już się na nim nie mieścił. Taka nauczka na przyszłość. Zastanawiałam się, by rozbić to podsumowanie na 2 strony, ale różnice są lepiej zauważalne, gdy wszystkie zdjęcia są na jednej stronie.


Brak komentarzy: