piątek, 9 grudnia 2016

Kartka świąteczna

Z końcem roku kończę swoja 1,5 letnią przygodę z Art Piaskownicą.To był dla mnie bardzo inspirujący czas, bo musiałam często zrobić coś, czego jeszcze nie robiłam czy pracować na papierach, których normalnie pewnie sama bym nie wybrała. Z żalem podjęłam taką decyzję, ponieważ brakuje mi już czasem czasu na blogowanie czy tworzenie. Współpraca z Art Piaskownicą to świetna motywacja, ale też zobowiązanie z którego trzeba się wywiązywać. Jeszcze co najmniej jedna praca pojawi się zrobiona przeze mnie w tym miesiącu, a tymczasem trwa ostatnia organizowane przeze mnie wyzwanie. Jest bardzo proste, bo trzeba zrobić jakąkolwiek kartkę świąteczną w jej ramach. U mnie jest niebiesko, bo pracowałam na papierach Bee Scrap, który jest sponsorem tego wyzwania. Choć ten sklep zawiesił już swoją działalność, jest jeszcze okazja, by wygrać ich papiery!


http://art-piaskownica.blogspot.com/2016/12/kartka-swiateczna-edycja-specjalna.html

Brak komentarzy: