wtorek, 1 września 2015

Powrót do decoupagu: fioletowa ramka z różami

Dawno nie było u mnie drewna na tapecie. Tym razem inspiracja przyszła od mojego męża, który na imieniny podarował mi namalowany przez niego obraz i zażyczył sobie, bym go ładnie oprawiła. Obraz jest bardzo delikatny, przedstawia magnolie (moje ukochane kwiaty), stąd postawiłam także na delikatny motyw kwiatowy oraz pastelowe kolory dopasowane do koloru ścian naszej sypialni, w której ma obraz wisieć. Niestety nie pokażę, jak ramka prezentuje się na ścianie, bo teraz z kolei ja mam zadanie dla mojego męża - przybicie zawieszki do obrazu :)



2 komentarze:

Yagoshka pisze...

Super :) jestem ciekawa jak będzie wyglądać na ścianie :)

taja.85 pisze...

Wygląda dobrze. Właśnie sięga przyzwyczaja do nowego nabytku w pokoju.