niedziela, 5 października 2014

Leniwa niedziela: Motywująco

Dziś będzie trochę inaczej: bardziej motywująco niż inspirująco. Do niedawna wydawało mi się, że jestem świetna, jeśli chodzi o zarządzanie czasem. Nie lubię go marnować. Nawet podczas karmienia czytam książki, a wieczorem przeglądam facebooka czy blogi na smartfonie. Ostatnio stwierdzam jednak, że to nie wystarcza. Córeczka rośnie i potrzebuje więcej uwagi. Wieczorami śpi niespokojnie i straciłam sporą część czasu, który poświęcałam dla siebie, bo muszę przez godzinę czy dwie ją usypiać. Wiadomo: im mniej czasu, tym trzeba go lepiej zarządzać. Utwierdziła mnie w tym dodatkowo lektura bloga, który odkryłam dwa dni temu Pani Swojego Czasu. Przeczytałam artykuł o korzystaniu z Facebooka ("7 zasad korzystania z Facebooka pozwalających zaoszczędzić czas") i uznałam, że szkoda mi poświęcić godzinę dziś rano na buszowanie na Pinterest, by szukać tutoriali na zabawki, których nie będę miała czasu zrobić. Zamiast tego postanowiłam wybrać zdjęcia do wywołania oraz spędzić więcej czasu z córeczką. W końcu czas tak szybko biegnie. Trzeba go wykorzystać na rzeczy najważniejsze. A co może być ważniejsze niż obserwowanie jak zmieniają się nasze dzieci?


A Ty co myślisz o marnowaniu czasu na Facebooku czy Pinterest? Czy dużo czasu Ci to zajmuje?

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Pinterest zjada baaardzo dużo czasu. Ale czas ten owocuje licznymi inspiracjami. Tylko potem brak czasu na wykonanie :)

Anielique pisze...

Staram się jak najmniej siedzieć przy pożeraczach czasu, szkoda na nich życia ;)