czwartek, 23 stycznia 2014

Pościel dziecięca w gwiazdki i kropki

Zostały mi jeszcze dwa miesiące do narodzin córeczki. Postanowiłam zrobić przerwę w szyciu zabawek i uszyć dla małej wyposażenie do kołyski/łóżeczka, żebym nie musiała się tym stresować w ostatniej chwili. Koleżanka radziła  mi, żeby wybrać jakiś neutralny, spokojny kolor, żeby nie rozpraszać dzieciątka przed zaśnięciem. Zdecydowałam się na kolor szary, bo uznałam, że jest uniwersalny (gdybym później miała mieć syna, to też będzie pasować) i pasuje do niego wiele kolorów. Poza tym widziałam ostatnio wiele ślicznych inspiracji na pokoik dziecięcy w tych kolorach. Marzył mi się materiał w chmurki, ale nie udało mi się takiego kupić. Ostatecznie zdecydowałam, że pościel i ochraniacz będą dwustronne - z jednej strony będą gwiazdki, a z drugiej kropki.
Na początek uszyłam prześcieradło w szarym kolorze i pościel. Poszewka jest na kołdrę rozmiaru 100cm x 135 cm, a ta na poduszkę - 40cm x 60cm. Przeznaczone więc będą już dla trochę większego maluszka, gdy przeniesie się już z kołyski do łóżeczka. Na razie miałam nie lada wyzwanie jak sfotografować pościel nie mając jeszcze ani kołdry do niej ani łóżeczka, w którym ma się docelowo znaleźć. Postanowiłam zaprezentować je w kołysce, która już stoi w naszej sypialni, ciesząc się sporym zainteresowaniem naszej kotki.


 



Brak komentarzy: